info@paar.hr | +386 (0) 41 262 484 |  | 

Vraćanje i zamjena

  1. Odustajanje od ugovorene narudžbe

U slučaju ugovora sklopljenih na daljinu, potrošač (prema članku 43. ZVPot) ima pravo obavijestiti tvrtku e-mailom (nusa@paar.si) u roku od četrnaest (14) dana od primitka robe da odustane od ugovora.

Nakon primitka navedene poruke, ponuditelj će kupcu poslati upute za povrat robe. Kupac mora robu vratiti u internetsku trgovinu najkasnije četrnaest (14) dana nakon primitka robe, na adresu: Trgovina PAAR, Pristaniška ulica 3, 6000 Koper, Slovenija. U suprotnom (nakon 14 dana), ponuditelj ne može vratiti novac. Troškove vraćanja robe na adresu PAAR butika snosi kupac. Vraćena roba mora se poslati preporučenom poštom.

U skladu s odredbama članka 43d. kupac je odgovoran za smanjenje vrijednosti proizvoda ako je smanjenje vrijednosti rezultat radnji koje nisu strogo potrebne za utvrđivanje prirode, karakteristika i načina rada proizvoda.

Stoga predlažemo da kupac proizvode vrati neoštećene i u originalnom neoštećenom pakiranju – važno je da stvari i ambalažu vrati u izvornom neoštećenom stanju. Ponuditelj će prihvatiti oštećene proizvode i obavijestiti kupca o smanjenoj vrijednosti proizvoda.

Nakon vraćanja robe, kupac mora priložiti račun za robu, osobne podatke i transakcijski račun na koji želi primiti vraćenu uplatu. Ponuditelj će izvršiti povrat novca u roku od četrnaest (14) dana prijenosom na transakcijski račun kupca.

Obrazac za odustajanje od ugovora je ovdje.

  1. Zamjena

Ako utvrdite da proizvod nije prikladan za vas, zamijenit ćemo ga odgovarajućom veličinom u roku od 14 dana od primitka. U ovom slučaju troškove slanja snosi kupac. Proizvod također mora biti nenošen, neoštećen i u originalnom pakiranju. Priložite kopiju fakture pored nje i naznačite što želite promijeniti.

  1. Prigovor

Proizvodi se u našoj trgovini kupuju od službenih uvoznika ili izravno od proizvođača.

Ako ste pronašli nedostatke na proizvodu koji je kupljen u našoj trgovini, imate mogućnost oglašavanja proizvoda.

Zakon o zaštiti potrošača omogućuje potrošačima koji uoče materijalnu grešku da mogu ostvariti prava koja proizlaze iz materijalnih nedostatka obavijestivši prodavatelja u roku od dva mjeseca od dana kada je kvar otkriven.

Proizvod ćemo vratiti dobavljaču, koji će ga profesionalno pregledati i odobriti prigovor u slučaju značajne pogreške. U slučaju da dobavljač utvrdi da je prigovor neopravdan, kupcu ćemo izdati odgovor na odbijenu žalbu od strane ovlaštenog sudskog vještaka.

Kupac mora unaprijed objaviti namjeru reklamacije e-mailom na nusa@paar.si, gdje ističe da robu reklamira. Nakon primitka prigovora, ponuditelj će kupca obavijestiti o sljedećim koracima za učinkovito rješavanje reklamiranih proizvoda .